Szukanie odpowiedzi na to pytanie, to trochę jak rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Formuła zajęć zależy od celów firmy i ostatecznych ustaleń wynikających z analizy potrzeb klienta.
W artykule znajdziesz:
Kurs stacjonarny w firmie
Niewątpliwie, zaletą zajęć w siedzibie firmy jest fakt, iż lektor ma bezpośredni kontakt ze słuchaczami. Relacje międzyludzkie zawsze były, są i będą najcenniejszą wartością takiej formuły zajęć.
Z drugiej strony, organizacja kursów na miejscu stawia szereg wyzwań logistycznych:
- W nietypowych lokalizacjach, trudniej o dostęp do najlepszego i dyspozycyjnego lektora
- Wymusza organizację harmonogramów zajęć, a co za tym idzie stałą rezerwację sal i pomieszczeń
- Wymaga przepustek i dostępów dla lektorów
- Częściej obserwujemy absencje z powodu delegacji, urlopów czy kłopotów zdrowotnych.

Kurs online

Dziś już wiemy z pewnością, że zajęcia online mają mnóstwo zalet – potwierdzają to zarówno opinie słuchaczy, lektorów jak i twarde wyniki frekwencji i ewaluacji postępów.
- Mamy nieograniczony lokalizacją dostęp do najlepszych lektorów
- Bez względu na miejsce pracy, łączymy słuchaczy w spójne grupy – wzmacnia to bardzo integrację pracowników z różnych oddziałów
- Słuchacze uczestniczą w zajęciach nawet podczas delegacji lub urlopów – tak, mamy takich!
- Można w nieograniczony sposób wykorzystywać narzędzia online stymulujące pracę na zajęciach – współdzielić tablicę, media, czaty, etc.
- Online nie przeszkadza w „ruszaniu z miejsc” słuchaczy, którzy mogą wykonywać zadania 'przestrzenne’
- Dodatkowo, wspieramy interakcje tworząc 'pokoje dyskusyjne’ online.
Czy są jakieś słabe punkty? Z naszych doświadczeń wynika, że nie obiegają one od zarzutów stawianych pracy w trybie home office: zmęczenie ekranem, trudności techniczne.
Podsumowując, w każdym procesie uczenia najważniejszy jest profesjonalny i zaangażowany nauczyciel, który potrafi odpowiednio wykorzystać atuty formuły prowadzonych zajęć. A takich mamy.
OPINIE UCZESTNIKÓW

Dużo lepiej mi się uczy jeśli widzę osobiste zaangażowanie nauczyciela w moje postępy, a Lektorce tego na pewno nie brakuje. Bardzo troszczy się o swoich uczniów, zawsze pyta dlaczego kogoś nie ma na zajęciach.
– Słuchacz zajęć stacjonarnych

Niezauważalna różnica w prowadzeniu zajęć. Plus, że nawet na L4 mogę uczestniczyć w zajęciach i nie robić zaległości w materiale. Kurs mogę odbywać w każdym miejscu, nie w jednej lokalizacji, również podczas urlopu czy podróży
– Słuchaczka zajęć online
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o naszych zajęciach, porozmawiać o wariantach łączonych z e-learningiem lub innych formatach nauki języków obcych, zapraszamy do kontaktu.
Na czym polega audyt językowy i dlaczego warto go przeprowadzać
Audyt językowy to proces oceny i analizy umiejętności językowych pracowników w firmie. Jego celem jest dokładne zbadanie kompetencji w zakresie mówienia, pisania, rozumienia ze słuchu oraz czytania.
Inwestycja w szkolenia językowe – klucz do rozwoju firmy
W miarę rozwoju firmy, często zauważamy, że wielu pracowników boryka się z trudnościami w komunikacji w językach obcych. Rozwiązaniem jest wprowadzenie programów szkoleń językowych, które nie tylko poprawią kompetencje pracowników, ale również przyczynią się do zwiększenia rentowności firmy.
Jak dobrze wybrać szkołę językową dla swoich pracowników?
Wybór odpowiedniej szkoły językowej to kluczowy krok w inwestycji w rozwój kompetencji językowych pracowników. Aby podjąć najlepszą decyzję, warto zastosować kilka sprawdzonych praktyk. Poniżej przedstawiamy szczegółowe omówienie każdego z ośmiu punktów, które ułatwi Ci podjęcie właściwej decyzji.
Korzyści dla firmy z organizacji kursów językowych
Nikt nie neguje tego, że w dzisiejszym świecie umiejętność posługiwania się językami obcymi staje się kluczowym atutem dla firm, które chcą się rozwijać na międzynarodowych rynkach. Organizacja kursów językowych w firmie to inwestycja, która przynosi wiele korzyści zarówno dla pracowników, jak i dla całej organizacji.
Jak pisać maile biznesowe po angielsku – praktyczny poradnik
Pisanie maili biznesowych w języku angielskim może być wyzwaniem, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym językiem. W tym poradniku przedstawimy kluczowe zasady, przykłady oraz wskazówki, które pomogą Ci w skutecznej komunikacji w środowisku biznesowym.
Następca biznesowego egzaminu BEC – Certificated Linguaskill Business
Poznaj następcę egzaminu z biznesowego języka angielskiego (BEC). Cambridge English pracuje nad Certificated Linguaskill Business.
Ideał dla firm i uczelni – Linguaskill
Jest szybki, zdalny, precyzyjny i wiarygodny. HR i wykładowcy go kochają.
Lang LTC w liczbach
Zaczęło się w 1991 roku od fascynacji alternatywnymi metodami nauczania języków obcych i modną wtedy
Poziom języka w skali Rady Europy – co to jest CEFR?
Czy wiesz co to jest CEFR? Jeśli po rozmowie z metodykiem dowiadujesz się, że jesteś na poziomie A2, czy wiesz co to znaczy? Gdy otrzymujesz certyfikat FCE poświadczający, że twój angielski jest na…