Kiedy potrzebny jest warsztat językowy?

Gdy potrzebujesz szybkich efektów, sięgnij po warsztat językowy – szybko poprawi komunikację w konkretnych zadaniach pracowników: w uprzejmej obsłudze klienta czy skutecznym ściąganiu należności. Uczestnicy będą trenować jak, dzięki odpowiednim zwrotom, szybciej, łatwiej i skuteczniej osiągać zamierzony cel wypowiedzi: jak podsuwać propozycję, by była przyjęta? Jak zwracać uwagę, by nie sprawić przykrości?

Skoncentrowanie na jednym zadaniu komunikacyjnym, to główna zaleta tego krótkiego formatu szkolenia, które może trwać od kilku godzin do kilku dni. Zawsze dotyczy wąskiej grupy uczestników, dzięki czemu angażuje wszystkich w maksymalnym stopniu.

Na czym polega warsztat językowy?

Proces jest zawsze ten sam, lecz zawartość zmienia się za każdym razem.

  1. Wspólnie z klientem określamy co konkretnie pracownicy lub managerowie muszą umieć powiedzieć lub osiągnąć dzięki językowi.
  2. Przygotowujemy materiały szkoleniowe i narzędzia: gry, glosariusze, nagrania, wizualizacje
  3. Przygotowujemy scenariusz i przeprowadzamy aktywności skoncentrowane na celu komunikacyjnym:
  • interaktywne aktywności oparte na gotowych lub wypracowanych wspólnie zwrotach
  • zespołowe mini projekty wokół konkretnego zadania
  • ćwiczymy zwroty jak informować
  • jak sprzedawać
  • jak prowadzić negocjacje win-win
  • jak klarownie omawiać dokumentację finansową
  • jak skutecznie moderować spotkania biznesowe
  • jak płynnie obsługiwać klienta

Dzięki warsztatowi, uczestnicy osiągają swobodę i – co ważniejsze – precyzję komunikacji w konkretnym zakresie, co pozwala im efektywniej realizować zadania biznesowe.

Jeśli zastanawiasz się nad organizacją warsztatu językowego w Twojej firmie, napisz do nas.

dowiedz się więcej

ZAPYTAJ NAS

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub specjalne oczekiwania, napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą naprawdę szybko, bo wiemy że to dla Ciebie ważne.