Kiedy potrzebny jest warsztat językowy?

Gdy potrzebujesz szybkich efektów, sięgnij po warsztat językowy – szybko poprawi komunikację w konkretnych zadaniach pracowników: w uprzejmej obsłudze klienta czy skutecznym ściąganiu należności. Uczestnicy będą trenować jak, dzięki odpowiednim zwrotom, szybciej, łatwiej i skuteczniej osiągać zamierzony cel wypowiedzi: jak podsuwać propozycję, by była przyjęta? Jak zwracać uwagę, by nie sprawić przykrości?

Skoncentrowanie na jednym zadaniu komunikacyjnym, to główna zaleta tego krótkiego formatu szkolenia, które może trwać od kilku godzin do kilku dni. Zawsze dotyczy wąskiej grupy uczestników, dzięki czemu angażuje wszystkich w maksymalnym stopniu.

Na czym polega warsztat językowy?

Proces jest zawsze ten sam, lecz zawartość zmienia się za każdym razem.

  1. Wspólnie z klientem określamy co konkretnie pracownicy lub managerowie muszą umieć powiedzieć lub osiągnąć dzięki językowi.
  2. Przygotowujemy materiały szkoleniowe i narzędzia: gry, glosariusze, nagrania, wizualizacje
  3. Przygotowujemy scenariusz i przeprowadzamy aktywności skoncentrowane na celu komunikacyjnym:
  • interaktywne aktywności oparte na gotowych lub wypracowanych wspólnie zwrotach
  • zespołowe mini projekty wokół konkretnego zadania
  • ćwiczymy zwroty jak informować
  • jak sprzedawać
  • jak prowadzić negocjacje win-win
  • jak klarownie omawiać dokumentację finansową
  • jak skutecznie moderować spotkania biznesowe
  • jak płynnie obsługiwać klienta

Dzięki warsztatowi, uczestnicy osiągają swobodę i – co ważniejsze – precyzję komunikacji w konkretnym zakresie, co pozwala im efektywniej realizować zadania biznesowe.

Jeśli zastanawiasz się nad organizacją warsztatu językowego w Twojej firmie, napisz do nas.

dowiedz się więcej

Checklista: co przygotować przed ekspansją zagraniczną Twojej firmy?

Ekspansja na rynki zagraniczne to ważny krok w rozwoju każdej firmy. Nowe możliwości, większy zasięg i szansa na zwiększenie przychodów kuszą wielu przedsiębiorców. Jednak zanim Twoja firma wyjdzie poza granice kraju, potrzebne jest solidne przygotowanie. Bez odpowiedniego zaplecza strategicznego, operacyjnego i językowego, nawet najbardziej obiecujący rynek może okazać się wyzwaniem.
Poniżej znajdziesz szczegółową checklistę kroków, które warto podjąć przed rozpoczęciem ekspansji zagranicznej, z naciskiem na konkretne działania i niezbędne przygotowanie językowe.

Jak przygotować ofertę handlową po angielsku – wskazówki

Oferta handlowa po angielsku to jedno z podstawowych narzędzi komunikacji w relacjach międzynarodowych. Jej profesjonalne przygotowanie może zadecydować o nawiązaniu owocnej współpracy biznesowej. W tym wpisie podpowiadamy, jak stworzyć skuteczną ofertę handlową w języku angielskim, która będzie nie tylko poprawna językowo, ale też przekonująca i dopasowana do potrzeb klienta.

Jak mierzyć efektywność kursów językowych – KPI i narzędzia

Inwestycja w kursy językowe to jeden z najczęstszych elementów strategii rozwoju pracowników. Dla firm oznacza to nie tylko rozwój kompetencji zespołu, ale również wymierne efekty biznesowe – lepszą komunikację, sprawniejszą obsługę klienta i większą pewność w działaniach międzynarodowych. Ale jak sprawdzić, czy kursy językowe działają?
Odpowiedź brzmi: poprzez mierzenie efektywności przy użyciu KPI i konkretnych narzędzi. Tylko wtedy decyzje szkoleniowe są świadome, a zwrot z inwestycji możliwy do oszacowania.

Czy Twoja firma jest gotowa na nowe rynki? Umiejętności językowe

Rozwój biznesu i ekspansja zagraniczna to naturalny krok dla wielu firm, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność i przychody. Jednak sam pomysł wejścia na nowy rynek to dopiero początek. Podstawowym aspektem, który może zdecydować o sukcesie lub porażce działań międzynarodowych są kompetencje językowe pracowników. Czy Twój zespół jest na to gotowy?

ZAPYTAJ NAS

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub specjalne oczekiwania, napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą naprawdę szybko, bo wiemy że to dla Ciebie ważne.