Co możesz zrobić, by wesprzeć strategie samodzielnego uczenia się uczestników kursów językowych?
Wiemy już od dawna, że „język sam się nie nauczy”, a wszelkie platformy e-learningowe – jakkolwiek atrakcyjne i inteligentne – same w sobie nie wystarczą by osiągnąć prawdziwą płynność w mówieniu.
Dlatego każdą nową aplikację, którą wprowadzamy do naszej oferty, traktujemy jako narzędzie wspomagające, motywujące i uzupełniające pracę z lektorem na zajęciach i samodzielną poza nimi.

Aplikacja przypomina informacje w odpowiednich odstępach czasu. Stale kontroluje czy zachowujesz w pamięci to, czego nauczyłeś się wcześniej. Celem jest trwałe zapamiętanie dowolnej ilości materiału.
Wsparcie dla ludzi zajętych
Którzy stale walczą o czas i przestrzeń na rozwój swoich pasji i zainteresowań. Kolejny typ platformy do uczenia się języka ma im pomóc w odnalezieniu i utrzymaniu motywacji do nauki. A także przyjemności w osiąganiu kolejnych poziomów umiejętności :)Ludzie aktywni zawodowo i rodzinnie, wciąż walczą o czas i przestrzeń na rozwój swoich pasji i zainteresowań. Kolejny typ platformy do uczenia się języka ma im pomóc w odnalezieniu i utrzymaniu motywacji do nauki. A także przyjemności w osiąganiu kolejnych poziomów umiejętności 🙂

Mam już nawyk – wsiadam co rano do pociągu i wyciągam komórkę. Teraz, zamiast surfować po mediach społecznościowych, trenuję słówka.
– Marek

Nareszcie udało mi się utrwalić zwroty, które od lat sprawiały mi kłopot. Apka nie da o nich zapomnieć 😉
– Ewelina
Dla każdego i wszędzie
Omawiana platforma, nadaje się dla wszystkich grup wiekowych, każdego typu ucznia. Zdobyła wiele nagród edukacyjnych na całym świecie i rzesze zmotywowanych użytkowników. Wystarczy wyciągnąć smartfon 🙂
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy do kontaktu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dlaczego pracownicy chcą uczyć się języków?
Projekty językowe mają na celu rozwijanie kompetencji językowych pracowników oraz budowanie przewagi konkurencyjnej firmy, co przynosi korzyści na wielu poziomach. Dlaczego pracownicy chcą się uczyć języków i jakie korzyści przynosi to firmom?
Na czym polega audyt językowy i dlaczego warto go przeprowadzać
Audyt językowy to proces oceny i analizy umiejętności językowych pracowników w firmie. Jego celem jest dokładne zbadanie kompetencji w zakresie mówienia, pisania, rozumienia ze słuchu oraz czytania.
Inwestycja w szkolenia językowe – klucz do rozwoju firmy
W miarę rozwoju firmy, często zauważamy, że wielu pracowników boryka się z trudnościami w komunikacji w językach obcych. Rozwiązaniem jest wprowadzenie programów szkoleń językowych, które nie tylko poprawią kompetencje pracowników, ale również przyczynią się do zwiększenia rentowności firmy.
Jak dobrze wybrać szkołę językową dla swoich pracowników?
Wybór odpowiedniej szkoły językowej to kluczowy krok w inwestycji w rozwój kompetencji językowych pracowników. Aby podjąć najlepszą decyzję, warto zastosować kilka sprawdzonych praktyk. Poniżej przedstawiamy szczegółowe omówienie każdego z ośmiu punktów, które ułatwi Ci podjęcie właściwej decyzji.
Korzyści dla firmy z organizacji kursów językowych
Nikt nie neguje tego, że w dzisiejszym świecie umiejętność posługiwania się językami obcymi staje się kluczowym atutem dla firm, które chcą się rozwijać na międzynarodowych rynkach. Organizacja kursów językowych w firmie to inwestycja, która przynosi wiele korzyści zarówno dla pracowników, jak i dla całej organizacji.
Jak pisać maile biznesowe po angielsku – praktyczny poradnik
Pisanie maili biznesowych w języku angielskim może być wyzwaniem, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym językiem. W tym poradniku przedstawimy kluczowe zasady, przykłady oraz wskazówki, które pomogą Ci w skutecznej komunikacji w środowisku biznesowym.
Następca biznesowego egzaminu BEC – Certificated Linguaskill Business
Poznaj następcę egzaminu z biznesowego języka angielskiego (BEC). Cambridge English pracuje nad Certificated Linguaskill Business.
Ideał dla firm i uczelni – Linguaskill
Jest szybki, zdalny, precyzyjny i wiarygodny. HR i wykładowcy go kochają.
Lang LTC w liczbach
Zaczęło się w 1991 roku od fascynacji alternatywnymi metodami nauczania języków obcych i modną wtedy