TWIST.23
UNLIMITED POSSIBILITIES
Jako lektor języka angielskiego, Magda zawsze szukała inspiracji i nowych metod, aby ulepszać swoje lekcje. W codziennej gonitwie za materiałami, pomysłami na zajęcia i technikami motywacyjnymi, często czuła się przeciążona.
Pewnego dnia, natknęła się na zapowiedź e-konferencji dla lektorów i nauczycieli języków obcych TWIST.23, zatytułowanej „Unlimited Possibilities”.
Zaintrygowana, zdecydowała się wziąć udział, nie zdając sobie sprawy, jak bardzo to wydarzenie zmieni jej podejście do nauczania.
To już 10 lat!
💻 Konferencja online
📆 Sobota, 2 grudnia 2023
TWIST.23 to więcej niż e-konferencja
– to przestrzeń, gdzie pasja do nauczania spotyka
innowację, inspirację i wspólnotę.
Jeśli, podobnie jak Magda, szukasz świeżych pomysłów,
nowoczesnych rozwiązań i niezwykłych spotkań, dołącz do nas.
Odkryj swoje „Unlimited Possibilities” w nauczaniu języków obcych!
8 trenerów
i wykładowców
z Politechniki Łódzkiej i Wrocławskiej, Akademii Medycznej w Lublinie, PAN i Instytutu Nenckiego, Grade University UA
8 sesji po polsku
i po angielsku
dzięki którym poczujesz nieograniczone możliwości swoje i swoich uczniów, ale też nauczysz się wybierać to, co dla Was najlepsze
Inspiracje & narzędzia
gotowe do użycia
czyli to, czego potrzebujesz: nowe i nowoczesne aktywności, ale i też świeże idee do wykorzystania w życiu osobistym.
2 miesiące dostępu do nagrań
DO 30 LISTOPADA ZA CAŁY DZIEŃ WIEDZY
ZAPŁACISZ TYLKO 190 ZŁ ZAMIAST 290 ZŁ
PROGRAM UNLIMITED POSSIBILITIES
TEGO JESZCZE NIE BYŁO!
Shadowing.
A surefire way to encourage learner autonomy | ESP
Students often cite articulate communication skills as some of the most valuable aspects of foreign language learning. The autonomous use of language, implicit in communicative competence, is inextricably linked with autonomous language learning. This session will look at shadowing – an advanced language learning technique, which can be used by learners independently to improve their spoken fluency, intonation and pronunciation. Come and hear how it works and how to implement it with your students.
Session provided in English by:
Anna Podlewska, Ph.D.
Is an assisstant professor in the Department of Foreign Languages at the Medical University of Lublin.
An experienced teacher, translator, material writer, and teacher trainer she has taught different age groups at all proficiency levels.
Her experience involves teaching medical, academic, and business English.
MÓWISZ ŚWIADOMIE?
Yyy, eee, wiesz …
Jak poskromić paradźwięki?
Paradźwięki, potocznie zwane „jękami namysłu”, dają mówcy złudzenie zachowania ciągłości wypowiedzi, ale używane w nadmiarze zaburzają odbiór przekazu i irytują słuchacza. Od lat licealiści i studenci zliczają paradźwięki prowadzących zajęcia i tworzą nieformalne rankingi. Sami jednak jeszcze bardziej zmagają się z tymi jękami w czasie własnych prezentacji i wystąpień, zwłaszcza w języku obcym.
Na naszym spotkaniu porozmawiamy o tym, jak usprawnić nasze komunikaty i nie rozpraszać słuchacza niepotrzebnymi przerywnikami, a także jak przekazać te rozwiązania naszym kursantom. Rozpoznamy dlaczego i kiedy stosujemy paradźwięki oraz zaeksperymentujemy z różnymi technikami ich redukcji.
Sesję poprowadzi po polsku:
Magdalena Kondro
Jestem lektorką języka angielskiego w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej, autorką podręczników Wydawnictwa Macmillan oraz szkoleniowcem z zakresu metodyki, pamięci i kreatywności. Ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu Moderator oraz studia podyplomowe Trener Zdolności Poznawczych na SWPS. Jako aktywny członek Klubu Mówców Publicznych Toastmasters szlifuję umiejętności prezentacji i udzielania informacji zwrotnej. Stale poszukuję dróg do poszerzenia kompetencji zawodowych i samorozwoju.
W swojej pracy kieruję się przekonaniem, że „umysł nie jest naczyniem, które należy napełnić, lecz ogniem, który trzeba rozniecić.” (Plutarch). Fascynują mnie ludzie, w każdym człowieku widzę ogromny potencjał i chętnie sama uczę się od innych.
PSYCHOLOGIA WEGAŃSKA
Grzybnia i inne sieci.
Natura w procesie uczenia się
Czy to moda, czy też istnieją dowody naukowe na korzystny wpływ natury na procesy uczenia się?
Odkryj moc natury w edukacji i wykorzystaj jej udowodniony naukowo wpływ na poprawę koncentracji i pamięci uczniów. Pobudzaj ciekawość i motywację do nauki, integrując elementy naturalne z lekcjami. Weź udział w naszej burzy mózgów, aby wymyślić kreatywne zadania domowe z wykorzystaniem otoczenia przyrodniczego, które rozwiną umiejętności Twoich uczniów i wzbogacą ich doświadczenie edukacyjne.
Sesję poprowadzi po polsku:
Dominika Zaremba
Jestem ekoterapeutką, psycholożką i doktorantką w Laboratorium Obrazowania Mózgu w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN.
Na co dzień pracuję z pacjentami doświadczającymi wypalenia, skutków traumy i przewlekłego stresu.
Szczególny potencjał leczniczy dostrzegam w odzyskiwaniu więzi – z naturą i innymi ludźmi.
SPECIAL RECOMMENDATIONS
AI tools that can really impact
on teaching and learning
There are a number of AI tools that are beginning to emerge that can really impact our teaching and learning. Some of these tools are not only useful to the teacher but can also play a role in developing students’ autonomy. In this highly practical talk, Russell will focus on some of the most interesting AI tools he has reviewed and implemented in his own teaching and learning. He will demonstrate practical examples of how he has used these tools with students and how they can be used to extend learning beyond the classroom.
A talk packed with ideas around simple, free technologies that you will be able to implement in your teaching and learning immediately.
Session provided in English by:
Russell Stannard
Russel is a multi award-winning Educational Technologist and founder of www.teachertrainingvideos.com. He has more than 77,000 subscribers on his YouTube channel. He received awards from the British Council ELTONS, the Times Higher and the University of Westminster for his work in the use of ICT in education.
He specialises in the use of technology in language teaching with a particular focus on student autonomy and using technology outside the classroom as well as working with the emerging AI tools.
Russell is currently studying Polish and uses many of the tools he highlights in his own teaching and learning.
INSTAGRAM STAR
Pronunciation for teachers
Session provided in English by:
Lucy Tomaka
Jestem nauczycielką, trenerką językową, twórczynią materiałów do nauki online. Wymowa angielska to moja absolutnie najbardziej ulubiona dziedzina w nauce angielskiego. Uczę tego, czego często w szkołach się nie uczy.
Uwielbiam obserwować, jak dzięki mnie ludziom zapala się lampka w głowie (to jest tak zwany „Aha! moment”).
„Nikt mi tego nigdy nie powiedział!” – gdybym dostawała funta za każdym razem, gdy to słyszę, to za zarobione miliony już dawno otworzyłabym największą szkołę angielskiego w Polsce 😉
Na instagramie prowadzę konto @anglojezycznie.
Przez 12 lat mieszkałam w Londynie, gdzie skończyłam studia nauczycielskie i tłumaczeniowe, a następnie uczyłam tam angielskiego ludzi z całego świata. Po intensywnym kursie fonetycznym na studiach poświęciłam wiele lat na samodzielną naukę wymowy angielskiej. Przez wiele lat pracowałam też na uniwersytecie w Londynie, gdzie zarządzałam zespołem doradców.
Jestem autorką kompleksowego Kursu Wymowy brytyjskiej, w którym połączyłam wiedzę akademicką z własnym wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę również konsultacje dla osób, które chcą poprawić swoją wymowę angielską (w tym nauczycieli języka angielskiego). Pracuję z ambitnymi ludźmi, którzy chcą wynieść swoją wymowę na dużo wyższy poziom.
BUSINESS TO TEACHER
Let’s get down to business.
Czyli kilka sposobów na zastosowanie
narzędzi biznesowych na lekcji języka obcego
Coraz więcej mówi się o tym, że uczenie się języka tylko i wyłącznie dla budowania kompetencji językowych przestaje wystarczać i uczestnik zajęć poszukuje na lektoracie innych wyzwań. Uczniowie i studenci coraz chętniej opanowują język obcy poprzez wykonywanie angażujących zadań, a typowe ćwiczenia postrzegane są jako sztampowe i nudne.
W trakcie naszego spotkania przyjrzymy się narzędziom, wykorzystywanym w firmach w biznesowej pracy projektowej, przy rozwiązywaniu problemów, generowaniu pomysłów czy ich ocenie. Nauczycielowi języka obcego posłużą one do podniesienia atrakcyjności zajęć,
a w konsekwencji większego zaangażowania uczestników. Dodatkową zaletą wykorzystania takich narzędzi jest przygotowanie uczniów i studentów do efektywnego funkcjonowania w środowisku pracy w przyszłości.
Sesję poprowadzi po polsku:
Krystyna Breszka-Jedrzejewska
Jestem anglistką, starszym asystentem w Centrum Językowym Politechniki Łódzkiej, gdzie uczę języka specjalistycznego oraz udzielam wsparcia metodycznego lektorom. Od września 2020 pełnię funkcję Dyrektora Centrum Językowego Politechniki Łódzkiej.
Jako trenerka edukacji, prowadzę szkolenia metodyczne dla lektorów i nauczycieli języków obcych, metodyków oraz warsztaty dydaktyczne z zakresu aktywnych metod nauczania, w tym team based learning, case teaching dla doktorantów, nauczycieli, doktorantów, pracowników badawczo-dydaktycznych i dydaktycznych wyższych uczelni. Jestem mediatorką, coachem edukacji i zarządzania, metodykiem PASE, szkoleniowcem Edunation.
Jestem także absolwentką studiów podyplomowych „Psychologia motywacji oraz Psychologia biznesu dla menedżerów” w Akademii Leona Koźmińskiego.
JUST DO IT
O tym jak sztuczna inteligencja pomoże przygotować ucznia do egzaminu
Czy sztuczna inteligencja i przyjazna edukacja mogą w ogóle iść w parze?
Dowiesz się, jakie (nieskończone!) korzyści niesie ze sobą wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie nauczania języka angielskiego, w szczególności w kontekście przygotowań do egzaminów Cambridge.
Pokażę Ci praktyczne przykłady:
obejrzymy konkretne przykłady wykorzystania AI w celu oceny i poprawy mówienia oraz pisania. Dowiesz się, jak te narzędzia mogą być włączone do Twoich zajęć. Omówimy skuteczne strategie nauczania, które pozwalają wykorzystać nieskończony potencjał sztucznej inteligencji w procesie przygotowywania kursantów do egzaminów Cambridge. Podzielę się praktycznymi wskazówkami, jak zintegrować te nowoczesne technologie w swojej pracy. Na zakończenie sesji będziesz mieć okazję do zadawania pytań i dyskusji na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w nauczaniu języka angielskiego.
Sesję poprowadzi po polsku:
Melania Laszewska
Jestem lektorką języka angielskiego oraz metodykiem w Lang LTC.
Uczenie jest moją pasją, która daje mi możliwość kontaktu z osobami wyznającymi różne wartości. Pozwala mi to zachować otwarty umysł w podejściu do drugiego człowieka. W nauczaniu stawiam na komunikację i praktyczne zastosowanie języka.
Największą satysfakcję czerpię z postępów uczniów w nauce. Uwielbiam też wzajemną wymianę pomysłów, emocji, humoru i pozytywnej energii, którą daje praca z ludźmi.
Swoim doświadczeniem ochoczo dzielę się z lektorami Lang podczas szkoleń i webinarów prezentując sprawdzone pomysły do wykorzystania na lekcjach online.
Specjalizuję się w kursach przygotowujących do testu IELTS oraz egzaminów Cambridge. Jestem również egzaminatorką Cambridge. Ponadto miałam okazję recenzować podręcznik do angielskiego na poziomie Advanced.
TEACHING AND TRAVEL
A journey to excellence
Teachers understand that professional development is the path to increased confidence, innovation, and classroom enrichment. Teacher development programmes are dynamic catalysts for exchanging best practices and shaping adaptable learners in the ever-evolving world. But with diverse programmes costs and options, deciding where to start can be overwhelming.
This session is an exploration inspired by my twin passions: teaching and travel. We will discover the parallels between the allure of globetrotting and CPD as we navigate crucial waypoints: starting point, destination, pathways, challenges, support, reflection, planning, flexibility, and growth.
We will explore the importance of choosing the right destination for CPD, whether popular or off-the-beaten-track, and uncover the benefits of venturing beyond the conventional.
And, most importantly, the session offers an innovative solution to the professional development needs of English teachers that leads to unlimited possibilities.
Session provided in English by:
Yuliia Chorna
Yuliia is an experienced educator who has been teaching General, Business English, and exam preparation since 2007. She holds CELTA (2016) and completed DELTA Module 1 (2019). Her teaching career has spanned universities, public primary schools, and private language schools in Ukraine and Thailand.
Currently, Yulia is the Inspirator and Project & Business Development Manager for Grade University, an innovative online self-study platform for English teachers developed by Grade Education Centre, Kyiv, Ukraine. She is also actively involved in organising international ELT conferences.
Yuliia’s passion lies in finding solutions to the challenges faced by teachers, focusing on making their professional lives more efficient and rewarding. She promotes continuous professional development and inspires others to pursue their educational growth.
Outside of work, Yuliia enjoys travelling, exploring history, and staying updated on the latest advancements in technology. Her hobbies reflect her dedication to lifelong learning and her love for both travel and technology.
BILETERIA TWIST.23
CENA W PRZEDSPRZEDAŻY DO 30.11
190 ZŁ
ZAMIAST 290 ZŁ
Jeśli jesteś naszym lektorem, partnerem
lub Preparation Centre w ramach programu dla szkół We Are the Champions,
wpisz tajny kod zniżkowy, który przesłaliśmy Ci mailem.
Zniżka kwotowa z kuponów zniżkowych odlicza się od aktualnie obowiązującej ceny, więc warto kupić bilety przed 30 listopada
Przy zniżce 100% system sklepu internetowego także wymaga wpisania swoich danych.
KUP BILET
Pierwotna cena wynosiła: 290.00 zł.190.00 złAktualna cena wynosi: 190.00 zł.Dowiedz się więcej